Mnoho velkým firem vzniklo jako úplně malé podniky, kterých se nikdo nevšímal než vyrostly a stali se obrovskými společnostmi. Takováto cesta je ve většině případů, ale stálo za ní spousta práce a odříkání. Pokud i vy sami rozjíždíte firmu a přemýšlíte, jak nejrychleji a nejlépe jí nakopnout, tak základem je určitě reklama a perfektně propracovaný marketing. Právě reklama a její propagace je na prvním místě ohledně oslovení lidí a nemusíte se bát, není to o tom, že budete chodit převlečení za hranolky a stát před podnikem. Taková reklamace se už v dnešní době nedělá, ale jsou mnohem účinnější prostředky.
V době sociálních sítích a internetu je reklama celkem jednoduchá, jen je potřeba vědět na jakou skupinu lidí chcete cílit. Ačkoliv se to nezdá, tak udělat dobrou reklamu je celkem jednoduché, jen to chce oslovit ty správné lidi. Pokud rozjíždíte podnik s jídlem, tak se vám bude hodit led obrazovka, na které bude jídlo, které prodáváte a hlavně účty na sítích. Právě sociální sítě mají tu největší váhu a založte si tak Facebook, Instagram i TikTok. Všechny platformy vám pomohou v rozjezdu podniku. Teď ovšem to nejlepší co můžete udělat, je oslovit takzvaného influencera z okolí, který má velký vliv na lidi.
Zkuste mu nabídnout, že by o podniku natočil nějaké chytlavé video a na oplátku byste mu dali třeba jídlo na týden zdarma. Právě takový člověk vám může do podniku nalákat velké množství lidí, a to proto, že má na tyto lidi vliv. Hlavní podmínkou však je, že jídlo musí být opravdu dobré a musí mu chutnat, jinak bude celý koncept na prd. Další věcí je, že vás musí označit a říct, čím právě váš podnik je nejlepší. Vykašlete se na chození po ulici v obleku hranolek a radši zkuste zapojit influencery a sociální sítě do vaší propagaci podniku. Sami zjistíte, že se lidé jenom pohrnou, pokud to bude stát za to.